שבת סגרירית בסוף שבוע גשום ☔️ בא עלינו.  מה יותר טוב ממשחק בייתי של ילדנו 💪🏻אז היום פגשנו באס״א תל אביב. כבר בהתכנסות אריק אמר לשחקנים התמקדות בנו כקבוצה ולא ביריבה. שנעשה את הדברים שלנו בהתקפה ובהגנה בשיתוף פעולה ואינטנסיביות. המשחק נפתח בגישושי פתיחה כאשר הנעת כדור אפשרה כיבושים בהתקפה אך בהגנה נדרשה התאמה לפיזיות של הקבוצה היריבה. לאחר 9 דק׳ 5:3 לטובתנו. תוך 5 דקות בהרמת האינטנסיביות בהגנה עלינו ליתרון 9:5. ובדקה ה20 כבר 13:7. רפיון הן בהגנה והן בהתקפה אפשרו לשחקני  אס״א להתקרב עד 2 הפרש 20 שניות לסיום המחצית כאשר להפסקה ירדנו לבסוף ביתרון 15:12.
כמו שהמאמן עושה נפלא גם באימונים וגם בעונה הקודמת, אריק מיקד את השחקנים העלה להם את המוטיבציה ודרש מהם1. לשחק חכם ובאחריות. 2. לבצע יותר עבירות ועצירות הגנתיות (רק 11 עבירות טובות במחצית) 3. ללכת ביותר נחישות על כדורים חוזרים. 4. להכריח את מס׳ 17 של היריבה למסירה.
השחקנים עלו למחצית השנייה כמו מלוע של תותח תסכלו את היריבה בסגירה הרמטית של ההגנה ובביצועים טובים בהתקפה, הסגירה נבעה הן מפעולות שחקני השדה והן בעצירות שקיבלנו משני השוערים שלנו . תוך 8 דקות עלינו ליתרון של 10 הפרש בתוצאה של 24:14 (9:2 מפתיחת המחצית), בניגוד למחצית הראשונה הרגל לא ירדה מהגז והמחץ המשיך עד לשנייה האחרונה במשחק ובתוצאה סופית 34:19. היה יפה לראות את הרוח הקבוצתית את התמיכה האחד בשני ושיתוף הפעולה - כל הכבוד לכולם 👏
ועכשיו סטטיסטיקה (רק מזכיר כי לא הכל בסטטיסטיקה כמו סחיטת פנדלים סגירה נכונה של הנעת כדור ועוד):
בהגנה: 30 עבירות טובות, הראל פסטר ושחר זך 8, יונתן כהן 4, ניר כהנא 3, נעם יוסף ועילי עקיבא 2, איתי שטרן, עמית סרדניוף ואמיר נחום 1 כ״א. אסיסטים:יונתן כהן 6 שחר זך 3יאיר גיל רן ורועי נאמי 2 כ״א. הראל פסטר 1.
הכובשים :שחר זך - 21אמיר נחום וניר כהנא - 3 כ״א. עמית סרדיניוף, רועי נאמי והראל פסטר - 2 כ״אאיתי שטרן ויונתן כהן - 1 כ״א(ברישום שלנו מופיע שער מיותר - אך לא נוריד לאף אחד 🤗) בשער: איתי קליין -11 עצירות לביא פל - 12 עצירות