נעים להכיר: עדן דרוקר 🤾🏼‍♂️


הם שומרים עלינו בחזית, מחרפים את נפשים למען ביטחון המדינה ועובדים מסביב לשעון עד הניצחון. המעט שאנו יכולים לעשות מרחוק הוא לספק להם את התמיכה שכל כך מגיעה להם.
והפעם, בואו נעשה הרבה כבוד לעדן דרוקר. איש כדוריד בכל רמ"ח איבריו, שנמצא במילואים מאז פרוץ המלחמה. ראיון מיוחד שמגלם בתוכו שילוב מרתק בין ספורט להגנה על המולדת.
🔹 מי אני: בן 29, נשוי לנופר ואב למילה (3.5 ואלמה 1.5), מנהל בית הספר לכדוריד צ'יינין ומאמן קבוצות ליגה בהפועל קריית אונו. מחנך כיתה ה' ומורה לחינוך גופני בבית הספר היסודי "ניר" קריית אונו. בוגר תואר ראשון בכלכלה, מנהל עסקים ומשאבי אנוש.
🔹הכדוריד ואני: "גדלתי לתוך משפחת אונו כדוריד. אבא שלי, אמיר, מנהל את המועדון משנת 1995 ובמקביל משמש כמורה לחינוך גופני ורכז מגמת הספורט בתיכון "בן - צבי" בעיר. אמא שלי, תמי, מלווה אותי מאז ומתמיד במגרשים ובכל בחירה בחיי. אחותי, אגם, משחקת בקבוצת הנערות והנשים במועדון ובנבחרת ישראל, ודוד שלי, יואב דרוקר, שימש בעבר כקפטן נבחרת ישראל לשעבר.
מגיל צעיר הגעתי לעודד ביציע מה שגרם לי לאהוב ולהתחבר למספר 15 האדום. בתיכון השתייכתי למגמת הספורט וקיבלתי תעודת מדריך. מאז אני מאמן בקבוצות הבית ספר לכדוריד והליגה של המועדון. במהלך השנים גם לקחתי חלק בנבחרות ישראל וכיום אני משחק בליגה הארצית עם אחי, ארד, שגם הוא נמצא כרגע במילואים מאז תחילת המלחמה".
🔹על כדור וערכים: "השילוב של הספורט כפלטפורמה לערכים היא כזו שמספק סל של כלים לכל ילד וילדה, לשאוף להצלחה ולהישגים גם כתלמידים בבית ספר וגם כשחקנים במסגרת הקבוצתית".
🔹על מדים: "לאחר 9 שנות שירות משמעותיות כקצין בחיל משאבי האנוש, שובצתי במילואים בחמ"ל משא"ן עורפי של אוגדה 99 "עוצבת הבזק". 'בשבת השחורה' גויסתי בצו 8 כמו כל האוגדה. אני משרת כסגן מפקד (רסן במיל', דרגה אותה קיבל במהלך ימי המלחמה) של החמ"ל שמתעסק בכ"א, נפגעים, פרט, חינוך ורבנות של האוגדה. במהלך השבוע אני מוצא את הזמן פעם בשבוע, כאשר אני יוצא לאפטר, ללכת לבית הספר לראות את הילדים המקסימים ולהעביר להם שעת חינוך ובנוסף לאמן את הקבוצות שלי. אני בא לתת מעצמי לילדים ובסוף יוצא שאני חוזר למילואים מחוזק הרבה יותר בזכותם".
🔹עם הפנים קדימה: "ראשית, אני משתתף בצער המשפחות השכולות, מאחל להחזרת כל החטופים שיחזרו הביתה בשלום ורפואה שלמה לפצועים. כמובן מאחל לאשתי שתמשיך להיות לצידי במהלך כל התקופה ולנצח. לה, לבנותיי וכמובן לכל משפחתי בריאות ואושר.
לתלמידים שאני מחנך - שימשיכו לשאוף ולהאמין בעצמם, שתמיד יהיו אחד בשביל השני, שיעטפו את המשפחה שלהם וישאפו בכל יום לעשות מעשה טוב אחד עבור מישהו.
לשחקני הכדוריד במועדון שלנו - שימשיכו לשאוף גבוה, שתמיד ישלבו את הספורט עם הלימודים. שימצאו בכדוריד את השקט שהראש צריך בתקופה הזו.
ולאגודה שלי, שהיא הבית - שנדע כולם לעודד בצורה ספורטיבית, שנשאף לתוצאות חיוביות ונעבור עם כל שחקן ושחקנית במועדון דרך, בתוך התהליך שלהם להיות ספורטאים טובים ובני אדם טובים יותר.
ברמה המקצועית - לשאוף מהשחקנים הצעירים להגיע לשחק בקבוצות הבוגרים של המועדון ושנתקע יתד לעוד שנים רבות במקומות הגבוהים בטבלת ליגת העל.
שנמשיך בשיתוף פעולה פורה ותמיכה מראש העיר, עיריית קריית אונו ומחלקת הספורט.
והכי חשוב. שעם ישראל יהיה מאוחד - ביחד ננצח 🇮🇱