ניצחון של קרית אונו נגד אסא תל אביב מחזור 6

הפועל קרית אונו יצאה אמש (יום שישי 24.02) למשחק חוץ חשוב נגד אסא תל אביב במחזור מספר 6 במשחקי הבית התחתון. כבר בתחילת המשחק שתי הקבוצות כבשו גול אחרי גול והמשחק התחיל צמוד מאוד. בדקה ה13, הרחקה של 2 דקות לשחקן טאריק קסמוביץ והתוצאה 7-6 לקרית אונו. זריקת פנדל של עמית גל בדקה ה16 ועמית מעלה את ההפרש לתוצאה 9-6 לאונו. אסא מצמצמים את התוצאה בזריקה מהפינה והריס במספר התקפות של אסא עוצר ונועל את השער. בדקה ה19 למשחק , מספר 10 של אסא (זהבי) בזריקת פנדל והתוצאה רק 2 הפרש לאונו 10-8. גול מהיר של אוראל מחלוף מעמדת הפיבוט ומנגד זייפרט מחטיא מהפינה. פסק זמן בדקה ה21 והתוצאה 12-8 לקרית אונו.התקפה מהירה של עמית יטקובסקי מסתיימת בגול לטובת אונו. מספר 14 של אסא בזריקה לשער בפסיבי מעלה את אסא ל 10 שערים ואונו עם 14 שערים. התקפה ארוכה של אסא מסתיימת בזריקה מרחוק של זייפרט מאסא ופאול של אוראל מחלוף. השופטים מרחיקים את אוראל מחלוף בכרטיס אדום 3 דקות לסיום המחצית. אלון שולמן כובש לטובת קרית אונו ומנגד בן שמאי מאסא נענש בהרחקה לשתי דקות והתוצאה 16-11 לאונו. איבוד כדור של אסא, החטאה של מילוש מאונו וזריקה של שחקן אסא מחצי מגרש ללא הריס השוער שלא הספיק לבצע חילוף. פסק זמן אונו , 50 שניות לסיום המחצית. החטאה של אונו, איבוד כדור של אסא ולידור פינטו במסירה מהירה לעמית גל שמכניס לשער ריק. אסא עם זריקת 9 אחרון מחוץ לשער והמחצית מסתיימת בתוצאה 18-12 לקרית אונו.
המחצית השנייה יצאה לדרך, עם גול מהיר של זהבי מאסא. גול רודף גול, עצירה של קובי כהן שוערה של אסא מצד אחד, איבוד כדור של אסא בצד השני ואלון שולמן מעלה את התוצאה ל20-14. החטאות של שתי הקבוצות ובדקה ה 8 למחצית השנייה לידור פינטו בזריקה לשער מעלה את התוצאה ל22-17. איבוד כדור של אונו, מתפרצת מהירה של אסא שמסתיימת בגול, עמית גל בזריקה מרחוק ומספר 99 של אסא יוצא בהרחקה של 2 דקות. טאריק בזריקה לשער לחיבורים, התקפה של אסא ועצירה מושלמת של הריס.מילויה מורחק ל 2 דקות ובלוח התוצאות אסא מצליחים לצמצם את התוצאה ל23-20 לאונו.פנדל של טאריק, זריקה מרחוק של מילוש ו 2 גולים מהירים של אסא. המאמן רועי סאסי בפסק זמן שהתוצאה עדיין 3 הפרש לאונו.
15 דקות לסיום המשחק, החטאה של אונו ומהצד השני פנדל לאסא ואונו בחיסרון מספרי עם 2 דקות לאיליה מוסיינקו. דקה 17 למחצית השנייה, אדום נוסף לאונו, השחקן המורחק קפטן הקבוצה עמית גל לאחר עבירה על זייפרט מאסא. זהבי מאסא בזריקת פנדל והתוצאה רק גול אחד הפרש לטובת קרית אונו. עצירה של קובי כהן ואסא משווים 10 דקות לסיום המשחק.אונו ממשיכים להילחם, לידור פינטו עם גול מקו ה6, גול מנגד של אסא, החטאה לקרית אונו ואיבוד כדור של אסא. 6 דקות לסיום ומילוש עם זריקה מרחוק מעלה את אונו לגול אחד הפרש. 5 דק לסיום, פסק זמן של אסא. הריס עם עצירה מהפינה לאהרוני. מילוש בעוד גול חשוב לטובת אונו מעלה את התוצאה ל29-27, החטאה של אסא ושולמן בזריקה מהפינה מעלה את התוצאה ל30-27. מילוש בהרחקה ל 2 דקות. זייפרט מצמצם ל 30-29. גול נוסף של מילוש שחזר אחרי ההרחקה דקה וחצי לסיום המשחק. אסא לוקחים פסק זמן נוסף, החטאה בזריקה למשקוף של אסא וגול חשוב של מילוש שקובע את תוצאת סיום המשחק 33-30.
ברכות לשחקני הפועל קרית אונו ולמאמן רועי סאסי על הניצחון החשוב. המון מזל טוב למנהל הקבוצה רני זלביגר שחגג יום הולדת.
מבקיעים לקרית אונו: טאריק קסמוביץ - 8 מילוש סביץ - 8 מילוש דוליץ - 3 אלון שולמן - 3 עמית גל - 3 לידור פינטו - 3 איליה מוסינקו - 2 אוראל מחלוף - 2 עמית יוטקובסקי - 1
אוהדים יקרים , מחכים לכם ביציע האדום ביום רביעי ה01.03 באולם הפסגה בשעה 19:00 למשחק בית נגד הפועל חבל איילות.