ניצחון של הפועל קרית אונו 5 נגד מכבי תל אביב

בשבת 11/2 התקיים משחק בין הפועל קרית אונו 5 לבין מכבי תל אביב  2 במסגרת ליגת ילדים  ז׳ דן. משחק בית. ניצחון רביעי העונה 👏.
מכבי תל אביב הינה קבוצה טובה ומאומנת היטב איתה אנו מתמודדים כעת על המקומות 2-3 בליגה. לאחר הניצחון במחזור הקודם שחקני הקבוצה הגיעו חדורי מוטיבציה למשחק. אולי עודף הרצון הוביל למספר לא מבוטל של איבודי כדור והחמצות בהתקפה אבל לעומת זאת ההגנה תיפקדה היטב והקשתה מאוד על היריבה. התוצאה הייתה נמוכה יחסית וצמודה במחצית שהסתיימה 11-10 לטובת קרית אונו. המחצית השנייה נפתחה ממש כפי שהסתיימה הראשונה. וכך המשחק הצמוד נימשך עד הדקה ה 50 למשחק אז התוצאה הייתה 17-16 לזכות קרית אונו. ואז במספר דקות של ריכוז בהתקפות והמשך עצירות הגנתיות עלתה קרית אונו ליתרון משמעותי של 21-16 כ2.5 דקות לסיום. מפער זה בשלב כזה של המשחק מכבי תל אביב כבר לא יכלו לחזור והמשחק הסתיים בניצחון 23-20.משחק זה היה האחרון במחזור הראשון אותו סיימנו עם 4 ניצחונות, תיקו אחד ושני הפסדים.
נציין את העבודה ההגנתית עם 41 עבירות טובות (יונתן כהן 10, הראל פסטר 8, ניר כהנא 7). אסיסטים:יאיר גיל רן ושחר זך 2 כ״א, הראל פאסטר ויונתן כהן 1 כ״א. הכובשים :שחר זך - 14 נדב משה - 3 ניר כהנא - 2 יונתן כהן - 2 רועי טולדו - 1 הראל פסטר -1
בשער עומרי דנגור -18 עצירות הראל סימנטוב 2 עצירות
במשחק זה לבשנו מדים חדשים בתרומתו של הספונסר תודות רבות לגל מאר קפה קרית אונו🙏🏻
יאללה שבוע הבא מתחיל המחזור השניבהצלחה לכולנו