ניצחון על הפועל דוראל אילות

מחזור מספר 2 - משחקי הבית התחתון:

הפועל קרית אונו במשחק חוץ נגד הפועל חבל איילות. המשחק התקיים היום, יום שישי ,באולם נוף אדום איילות. הפועל קרית אונו מנצחים במשחק צמוד את הפועל דוראל איילות. תוצאת סיום המשחק 30-28 להפועל קרית אונו. 

במהלך רוב המחצית הראשונה הפועל חבל איילות הובילו.תוצאת המחצית 17-13 לטובת חבל איילות, במהלך המחצית הורחק בכרטיס אדום ישיר שחקנה הזר של חבל איילות סטפן איליץ לאחר עבירה ישירה על אלון שולמן.

שחקני הפועל קרית אונו עולים למחצית השנייה עם הרבה כוח רצון להוכיח ולהראות לכולם שהם ראויים לניצחון בפתיחת הסיבוב השני של המשחקים. הפועל קרית אונו חוזרים למשחק עם הגנה מצויינת ומשווים את התוצאה. בדקה ה-40 הפועל קרית אונו מובילים בהפרש של 4 שערים. בדקה ה-50, במשחק מותח מצליחים הפועל חבל איילות לצמצם את התוצאה וחוזרים למשחק של שער רודף שער.  ניקוליץ מילוש מהפועל חבל איילות מורחק ב2 דקות ושחקני קרית אונו מקבלים זריקת פנדל. לידור פינטו מבקיע את השער החשוב ותוצאת הסיום 30:28 לטובת קרית אונו. יוצאים מהמשחק עם שתי נקודות חשובות.מבקיעים לקרית אונו: טאריק קסמוביץ ומילוץ סביץ  - 6 שערים כל אחד. מילוש דוליץ, לידור פינטו ואיליה מוסיינקו - 4  שערים כל אחד. אלון שולמן - 3 שערים.אוראל מחלוף - 2 שערים ועמית גל קפטן הקבוצה עם גול אחד.
תודה לקהל שהגיע מקרית אונו לעודד את הקבוצה וקריאות העידוד נשמעו בכל המגרש. אוהדים יקרים - בואו לעודד אותנו במשחק הבא בתאריך 03.02 ביום שישי הבא  בשעה 15:00 במשחק מול א.כ נס ציונה באולם הפסגה קרית אונו.