יש אליפות!

אז הגענו היום 3 ביוני 2023 למשחק האחרון לעונה בלי לחץ (לא באמת) 😬כי ניצחון = אליפות הפסד או תיקו וזה לא בידיים שלנו. משחק חוץ מול מכבי ראשון לציון 3.
הקבוצה קיבלה הכוונה טובה בחדר הלבשה וניראתה מפוקסת מאוד בחימום.
פתיחת המשחק נראתה כמו המשך של המשחק מול חולון. לחץ הגנתי ושיתוף פעולה ופירגון בין השחקנים בהתקפה הובילו ליתרון 9:1 לאחר 12 דקות וחצי.
ראינו בדקות אלו את הרוח שצפינו גדלה במהלך השנה, בה קבוצה חדשה זו התפתחה לקבוצה מלוכדת, מפרגנת, ותומכת. קבוצה שמשחקת כדוריד ומניעה את הכדור בסבלנות ומוצאת את אפשרות הזריקה הנכונות מעמדות שונות.קבוצה שמבינה שהמאמץ ההגנתי המשותף הוא זה שנותן להם את היתרון המשמעותי במשחק. קבוצה שבה הכלל חשוב מהפרט ושם באמת אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד
אבל כאן אולי גודל ההישג חילחל לתודעה וראינו את המשחק קצת מתפזר בשני צידי המגרש. שחקני ראשון לציון שלא באו להיות ניצבים בהצגה של קרית אונו, ורצו להגיע להישג במשחק נגסו ביתרון והגיעו למרחק נגיעה ובדקה ה 25 התוצאה 11-9 לקרית אונו. פסק זמן של אריק נלקן ושינוס מותניים של השחקנים החזיר את השליטה במשחק ולמחצית ירדנו ביתרון 18:9.
שיחת המחצית הייתה סביב ה-ד.נ.א של הקבוצה. מהם אבני הבסיס החשובים אפילו מניצחון. הביחד זה מה שהביא אותנו עד לכאן וזה מה שיקדם אותנו הלאה. לא להתעסק בפיספוס שהיה, לא להתעסק במה שיהיה, אלא לעסוק בעכשיו ובמה כל אחד יכול לתרום כפי שנידרש, בזמן שעומד לרשותו וברוח הקבוצתית.
השיחה עזרה ומיקדה מחדש את השחקנים. וראינו את הרוח הקבוצתית עד הסיום. ניצחון 29:18. למרות שההתרגשות הייתה בשיאה. ו… התפרצות שמחה אדירה 🎊😄של השחקנים 🤾‍♂️של ההורים 👨‍👩‍👦של הקהל 🎊 🎺 *יש אליפות * 🏆מי חשב על המילים הללו בתחילת העונה. זו בכלל לא הייתה המטרה זו הייתה פשוט התוצאה של העבודה הקשה והמאומצת במשך כל השנה.
לפני שנעבור לסטטיסטיקה זו הזדמנות להודות לכל ההורים שמלווים את הילדים בכל המשחקים תומכים בהם ומלווים את תהליך ההתפתחות האישי, הריגשי והקבוצתי שלהם. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
נודה לחברים הטובים שהגיעו לעודד גם היום במשחק החוץ ונתנו אווירה של ליגת העל 💪🏻 איזה עידוד - כל הכבוד.
נודה לאריק נלקן שמחנך מלמד ומוביל את הילדים שלנו להיות אנשים, ספורטאים וקבוצה טובה יותר. מלמד אותם שיעור לחיים על חברות, שיתוף פעולה ופירגון. וכמובן על העצמה של הביחד.
וכמובן לילדים שמסבים לנו אושר בכל והיום גם כן כל הכבוד לכם על הדרך וכל הכבוד על ההישג.
חברים כל אחד ואחד מהשחקנים נתן את כל מרצו וכוחו לטובת הקבוצה הרבה מהתרומה לא מופיע בסטטיסטיקה כל סגירת קו מסירה, כל שיחרור כדור מהיר שתרם לבניית ההתקפה וכל מיני מהלכים נוספים.
סטטיסטיקה
בהגנה: 35 עבירות טובות, שחר זך 9, רועי טולדו והראל פסטר 4 כ״א, נדב משה, רווה בלדוט ויונתן כהן 3 כ״א יאיר גיל רן, קורן אלדו ושגב שקורי 2 כ״א, איתי שטרן, אמיר נחום וניר כהנא 1 כ״א. אסיסטים: שחר זך 6, יונתן כהן 5, הראל פסטר 4, נעם יוסף ומאיר גיל רן 1 כ״א.
הכובשים :שחר זך - 9 יונתן כהן - 5 הראל פסטר - 4 אמיר נחום, ניר כהנא, ושגב שקורי - 2 כ״א קורן אלדו, נדב משה, יאיר גיל רן, רועי טולדו ועילאי עקיבא - 1 כ״א
בשער:
עומרי דנגור -11 עצירות הראל סימנטוב 2 עצירות איתי בארי - עצירה אחת
יישר כח
מצפים בקוצר רוח לעומה הבאה